MOA IS HER NAME ✖

Att plugga hemma och gå igenom dagar vi missat

Publicerad 2014-11-05 20:32:56 i Bilder,

Shit, hej bloggen det var ett tag sen. Jag har faktist inte så mycket att skylla på. Eller kan man skylla på trötthet? Iaf sen jag bloggade sist så: 
Vart jag på halloween fest och de vart festligt (jag och Matilda var the shining twins & Josefine jag pratar med dig i telefon på denna bild, miss you!! )
och sen var lovet slut och idag var jag sjuk. Men mår bättre så köttar igen imon. Iaf har jag pluggat idag och gjort allt på min to do list. Wop.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2014-11-07 08:05:43

Saknar dig med!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela