MOA IS HER NAME ✖

What if

Publicerad 2014-08-28 14:25:04 i Bilder,

Jag som tänkt att "Daniel radcliffe kommer alltid vara harry potter i mina ögon och kommer aldrig kunna spela i en annan film utan att jag ser han så" well man ska ju aldrig säga aldrig. För Gud vad jag vill se denna film, den verkar så mysig och han är ju faktiskt en fantastisk skådespelare och hans brittiska accent gör ju allt så mysigt och handlingen i denna film är också helt perfekt. Kolla på what if trailern vetja och längta med mig tills den kommer ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela