MOA IS HER NAME ✖

on our way - the royal concept

Publicerad 2013-11-28 22:31:27 i Bilder,

Det där med att sakna någon. Det är väldigt jobbigt. Såklart går saker att förtränga men det finns fortfarande stunder då det inte går att tänka på någon annan än att just den personen ska vara med när saker händer. Jag tror på att saker händer av en andledning, men ibland förstår jag verkligen inte andledningen till att vissa saker händer, eller att personer ´´försvinner´´ Jag hoppas att någon gång våra vägar kommer korsas igen. För så lätt glömmer man inte.
även fast man så jätte gärna vill glömma.
Blev lite sentimental sitter och kollar bilder och videos och då går det inte längre att undvika vissa saker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela