MOA IS HER NAME ✖

sjukis

Publicerad 2013-03-25 21:39:03 i Bilder,

när man vill bli sjuk då blir man inte sjuk, men när man verkligen inte vill eller kan bli sjuk. ja vad tror ni händer? då blir man sjuk. så himla segt. Innan jag skulle på skidsemster till hafjell blev jag jätte sjuk och var nära på att inte följa med... men det gjorde jag och glad att jag gjorde. men nu händer nästan samma sak men hoppas att jag kryar på mig tills jag ska åka. annars åker jag endå tänker inte missa mina buddies inte. ha det super fint readerzz.
eftersom jag nämde hafjell resan kan jag ju säga att jag saknar det och skogen )):

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2013-03-25 22:42:09

Krya på dig, kompis! <3

Svar: tack gosis!<3
Moa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela