MOA IS HER NAME ✖

los rubrikos

Publicerad 2013-03-26 22:40:48 i Bilder,

nu när jag är sjuk har jag fått för mig att ''spanska'' till det lite eftersom jag är så otroligt duktig på spanska, eller inte.. i alla fall idag har jag vart sjuk och uttråkad. så uttråkad att jag tvättade mina kläder .. omg.. 2 maskiner faktiskt! så imon kan jag börja packa eftersom jag fortfarande inte kan ta mig till skolan. MEN på torsdag tar jag bannemig till skolan så jag kan krama mina söta classmates glad påsk innan lovet. sen justja, GRATTIS ADRIAN. hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela