MOA IS HER NAME ✖

throwback juni 2013

Publicerad 2013-12-29 14:24:00 i Bilder,

vill komma ihåg sen när jag blir äldre och även hur jobbigt det är att skriva om nu så blir det bättre sen. För det är bättre nu, när året snart är 2014.
__________________________________________________________________
 
I juni kan man säga att jag fick lite falska förhoppningar. Från den jag ville ha alla förhoppningar av, till den som satt på(trodde jag) knappen till min glädje. Den som året innan mötte mig på en språkresa. Men som också var bosatt i stockholm. Aldrig att vi kunde bestämma oss samtidigt eller samtycka om det var värt eller inte de där timmarna som var mellan oss. Är det värt att ta det steget från ´´vänner´´ till mer. Är det värt när man trvis som fisken i vattnet med den människan. Är det värt att göra det till något mer när något mer kan gå sönder och inte det andra. Svar: det var det inte då. Åkte hem med förhoppnignarna nere på noll. men sommarlovet låg runt hörnet och helgen i stockholm är fortfarande en favorit händelse för mig.
 
det blev sommarlov och kvällen innan sommarlovet var vi hemma hos jenniefher, vi satt ute på laholms gator och gjorde kransar, med blommor som vi handplockat själva. När jag tänker efter så var det såå mysigt. 
 
kollade på film med min lillebror och läste den underbara boken jellicoe road.
handlade kläder med matilda på bikbok och hade de allmänt gosigt.  Startade en tradition den sommaren som fortfarande är kvar hihi. Kvällsgunging och deeptalk, de är ett riktigt meetcute det.
tältade med josefine, åt frozen yogurt, jordgubbar och kexchocklad samt såg på harry potter och ted. Vi planerade även till vår språkreseträff vid nissan i halmstad.
Lyckades missa 2 bussar för den tredje kom aldrig heh..Samma dag började jag mitt sommarjobb. det blev bra 6 veckor tillsammans med bra människor.
såg ut såhär på nyår, som blev sådär. slutade med att jag och sara åkte hem och pratade istället.
sen var jag på gekås med min matildis och ebba! Senaste gången jag tyckte det var roligt. hehe
 
over and out för juni. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela