MOA IS HER NAME ✖

ointressant jao

Publicerad 2012-09-27 22:42:00 i Bilder,

BRUKAR DU KOMMA I TID:

till skolan brukar jag alltid komma i tid till eftersom jag bor så långt bort får jag ta tidigare bussar. men jag går aldrig upp i tid så jag hinner inte käka frukost...

HARDU BRA KONDITION:

hahah nej tyvärr, men jobbar på det

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
idag, av hanna innan matten. jag satt lite lonely i en soffa hih

HUR KÄNNER DU DIG NU:
skol t r ö t t . åh nej men är så trött, saknar mina kompisar från språkresan enormt.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
hmm, ingen aning faktiskt. men innan hade jag en tid när jag bara köpte randiga tröjor..

BLIR DU BRA PÅ KORT:
naaahhh

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
i tisdags, fick en dålig nyhet

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

naaae, 

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
tjaaa, vad gjorde jag igår? tränade jo men den var braa

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
vatten? haha

KAN DU LAGA MAT:
ja det kan jag typ.. ne men jag lagar mat hemma 1 gång i veckan hih

ÄR DU NYTTIG:
nej men försöker, new life tjoho

ÄR DU BLYG:
ne det är jag nog inte

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
7.50 sovmorgon tjoho

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
är wii tv-spel? isf just dance lr vad de heter

VAD SA DU SENAST?
"okej''

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nope

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
senast jag var ledsen ringde jag david, men jag brukar inte ringa nån tar det typ dagen efter eller när jag träffar den sen.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Pengar, väldigt mycket historia kunskap!!!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"godmorgon....''

HAR DU KÖRKORT:
neee

ÄR DU ENSAM NU:
nej, är i vardagsrummet

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
VÄLA, sen kanske träffa kossan??

FAVORITLÅT JUST NU?

just nu lyssnar jag mest på mumford and sons nya skiva

TRÄNAR DU OFTA?

nej, men försöker träna så mycket jag kan nu

GILLAR DU MAT?

oh jaaa

VAD BETYDER MEST FÖR DIG?

mina fina vänner, familjen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela