MOA IS HER NAME ✖

the notebook & hollister

Publicerad 2012-12-30 16:53:00 i Bilder,

hej, alla fina vänner som fortfarande har lyckats sig hålla kvar fast jag vart otroligt dålig på att uppdatera på senaste tiden. jag har haft fullt upp i stockholm och sen har jag ingen egen data för tillfället. jag har totallt kärat ner mig i en av mina julklappar jag fick, en bok den är så bra så jag dör typ. helt klart favoriten och jag har inte ens läst ut den.
the perks of being a wallflower om någon undrar. Nu ska jag snart kolla på the notebook med min mamma. det är ju ett nytt år snart och jag vill så gärna göra ett  inlägg med bilder från året som gått så jag får försöka göra det sen.
ni får ha det toppen och jag hoppas ni får en grym nyårsafton.
jag bjuder på lite egobilder 
skjortan var en av de tre saker jag köpte på hollister i stockholm, det var helt sjukt där.. och nu är jag pank hehe men fett nöjd c:
det gör ju absolut inget heller att det går runt super snygga killar/modeller inne i affären osv, gaash. ingen bra bild. det var kö in typ 50m så man fick vänta i typ 20-30min för att komma in och sen om man skulle köpa ngt var de kö i typ 20 min för att komma till kassan, sjukt, sen var de grymt varmt, mörkt där inne, fast de luktade jättegott. hehe. det finns bara 2 st hollister i sverige och båda ligger i stockholm så man får ju passa på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela