MOA IS HER NAME ✖

Ett skepp kommer lastat med-

Publicerad 2015-06-20 23:51:04 i Bilder,


- med lite bilder från Madrid <3
Ätit och druckit så mycket gott, också druckit min första egna öl och njutit av sommarvärmen.

- med lite studentbilder <3 
Hade en mega fin student, trotts traktor trubbel, med fina människor runt om mig så löser sig allt.

- och med den midsommar jag upplevt.
Inget festande, men god mat och god lön. Ikväll var de dock brända popcorn och friends på schemat.. Ha en fin helg allihopa, ska försöka uppdatera mer här. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela