MOA IS HER NAME ✖

När man inte kan sova

Publicerad 2015-04-17 00:06:08 i Bilder,

Inte bloggat på evigheter, trotts jag har haft ganska mycket saker jag egentligen vill dokumentera här... Just nu har jag verkligen ingenting att göra. Eller asså jag BORDE sova, men jag kan inte. Är just nu så sjukt tanksprid och nedstämd trotts allt i mitt liv typ stämmer, liksom vafan. Antar att de va för längesen jag grät, så försökte gråta lite innan men de gick la sådär.. svårt att tvinga fram, Jag som är en sån person som verkligen kan lipa också över typ allt. Behöver släppa ut mina känslor, Dom väger säkert mer än min egna kropp. Som jag förövrigt just nu är sur på att jag inte tagit hand om hela tiden, men nu jävlar ska jag, man mår ju bättre av de. FAST man mår inte bättre av att kolla på hur man såg ut innan och nu. GAH, vad man kan va blind och dömmande seriöst vad är felet. Jag känner mig som två halva människor insatt i ett skal, en halva som vet vad den vill efter studenten, och verkligen vill sluta den helvetes skolan. Och en halva som inte vet ett piss och som aldrig vill lämna den fina mysiga skolan. SERIÖST!! kriget i min skalle är värre än myrornas krig. Jag känner allt som rör sig där inne, och hela klumpen har gått från huvudet ner till magen. Antar att de är därför jag inte sover just nu. Jag kanske är för privat nu istället för personlig men whatever. De är inget att dölja, alla är la kluvna i denna åldern. De är bara så jobbigt för jag vill vara hel och tillräcklig. Ne seriöst Moa, nu får du fan ta och hitta på nått annat innan du får vargtimmen över detta med. 
och kompisar?? eller ja ni som läser, jag är okeeej men lite kluven, så ehm don´t bring this up för då kommer jag la böla vid tillfällen jag inte vill böla vid. - vilket gör allt mycket värre. Behövde bara skriva av mig lite hihi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela