MOA IS HER NAME ✖

#onödig

Publicerad 2014-09-29 14:21:40 i Bilder,

Japp, den taggen ljuger inte idag. För är inte nödig, och denna dagen var onödig. Nemen hej studie dag, varför inte lägga sig på en redan ledig dag för oss filmelever, men som vi brukar vara på skolan endå. Ja är ni förvirrade? Jag med. Vi kom till skolan iaf jag och Rasmus i tron om att de va en vanlig filmmåndag. Men icke. 
Användt något ögongrejs jag fick i min glossybox idag iaf och visst ser mina ögon ganska pigga ut? De kändes mer pigga iaf. Tills den tomma skolan mötte mig dåra, då blev jag trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela