MOA IS HER NAME ✖

throwback februari 2013

Publicerad 2013-11-30 13:21:00 i Bilder,

färgade håret rött igen och var dålig på att plugga
det va i slutet av februari om ni bryr er heh (håret)
latex mannen var på sturegymnasiet, gjorde även så jag missade badhuset med skolan -score
jag och hanna fjantade (swagade!!) oss i skolan
 
kollade på gossip girl på alla hjärtans dag, timade deras alla hjärtans dag med min.
låg också sjuk i influensa och längtade till att bli frisk tills lovet.
 
förlåt för liten bild.
men jag blev kär i 500 days of summer.
kollade på ett youtube klipp och blev nog lite medveten om min feministiska sida
åkte till hafjell med Johanna och Julia, gled i backarna med hög musik. 
Skogsåkte och hade det allmänt trevligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela