MOA IS HER NAME ✖

party prinsen och lite annat smått och gott

Publicerad 2013-07-30 16:34:44 i Bilder,






på bild 1 är de självaste party prinsen som fick en krona av mig och freja för han fyller år på torsdag och dessutom var de en liten avskeds present för de var typ sista gången jag träffade han nu, lite sorgligt juu. så jag slutade jobbet vid 13.00 och sen stannade jag nästan till 16.00 med han och kristoffer.
sista bilden är på mitt fina blåmärke som inte syns så mycket på bild men jaja, blodet på plåstret har försvunnit efter jobbet också haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela