MOA IS HER NAME ✖

vilken dag asså

Publicerad 2012-10-30 22:13:57 i Bilder,

hänt väldigt mycket i mitt liv idag. orkar dock inte ta upp allt här, men efter simkursen idag så träffade jag anton en liten stund och vi satt och snackade lugnt och hade de trevliiigt och sen ba kommer några ungar och snor hans däck på cyklen? ahhaha asså idioter. aja anton gick efter och vi ''fick'' tillbaka de och sen hjälpte jag han hem med cyklen. hahah jag dör så sjuk dag. men nu ska jag packa till imon SÅ TAGGAD!!
 
kul och se dig idag vännen, älskar dig så himla mycket och saknar dig såå!
prinskorven och skinkan iiihh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela