MOA IS HER NAME ✖

Jag heter kossan jag ja jag heter kossan heter kossan heter jag och vad heter du?

Publicerad 2012-07-30 20:55:40 i Bilder,

 
Måste ju presentera mig själv.. 
 
Jag heter Fanny Josefine Johansson men brukar gå under namnen: Jossan, Lillen, Midget och Kossan! Jag är 154 cm lång och en glad trevlig tjej från lilla Falkenberg som träffade Moa i sommar på Jersey eller rättare sagt i Götebörg!
 
Anledningen att jag sitter här och skriver i "Potatisen" Snyggmoas blogg är för att hon nämligen har åkt på semester till Kroatien med familjen så jag får hålla ställningarna här! 
 
Hoppas ni ska trivas med mig! ..känner mig lite som en vikarie som ska försöka få alla sura elever att gilla en hihi 
Pöss från Kossan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela