MOA IS HER NAME ✖

Att visa bra reklam

Publicerad 2015-03-04 22:44:32 i Bilder,

 
 
 
 
Jag hoppas ni inte missat den översta videon Like a girl, men jag såg nyss den andra och jag kan inte hjälpa det, jag får rysningar asså riktiga rysningar. Jag vet inte om de är för att det är rätt vald musik eller att dom trycker på en sån viktig punkt. Men fan vad vi tjejer äger ganska mycket endå, och fuck stereotyper och dålig självkänsla fan detta är sånt som vi ska kolla på och bli peppade av. 
 
slänger upp denna med, för att den är så himla himla <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela