MOA IS HER NAME ✖

Att visa glädjestunder i mitt liv

Publicerad 2015-02-16 11:10:55 i Bilder,

Hela helgen i Göteborg med en bästavän, well behöver jag säga mer? Svar nej!! Big heart på detta.



Bilder snodda av Hanna från en rolig förfest med toppen personer. 
Från 90, till 140 säng well <3
Vakna upp till detta alltså.... Emoji med hjärtögon gånger 1000000.
Alla <3 dagen fortsatte med underbar frukost. 
Med dessa, mina favvo pojkar. 
Sen blev de sushi med min fina, och gratis efterrätt på det, alltså åh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela