MOA IS HER NAME ✖

Att vara på sista dagen på lovet

Publicerad 2015-02-22 15:50:02 i Bilder,

Men hej bloggen, här sitter jag och skriver på min uppsatts som är lite sen. Men oj vad jag verkligen vill få den bra och då är de så svårt, när de är en sån hjärtefråga. Ämnet är att vara ung och psykisk ohälsa och de är ju nästan att man blir orolig när man läser hur allt näsan har tredublats sen 80-talet. 
var på IKEA igår förresten, med pojkvännen båda krassliga men de gick ju fint. Tils man tappar bort mobilen i bilen hem, att jag alltid lyckas? Hittade den iaf sen, eller aa marcus hittade den heeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela