MOA IS HER NAME ✖

Taket

Publicerad 2014-09-18 08:41:24 i Bilder,


Igår var vi uppe på taget och filmade lite, om ni ser det "höghuset" lite längre bort var det egentligen där vi skulle spela in, insåg la inte förens nu att det skulle vara jätte högt..


Sen skulle vi spela in lite i studion, men så blev det inte, kanske idag ist! Men visst är rosa inte min färg och ni skulle bara veta hur hög min hatt var. Efter skolan så: 
- var jag på jobb möte (läs "behövde nog inte vara där"
- tränade med Matilda och Johanna! (Läs behövde verkligen vara här)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela