MOA IS HER NAME ✖

Ihop synkade?

Publicerad 2014-09-20 22:41:46 i Bilder,


Jag har sagt det innan och detta bevisar det lite att jag o Adrian är soulmates, asså hur läskigt var de inte att vi tänkte samma exakt samtidigt?? Asså han är typ som en manlig version av mig. Hur coolt? Inte undra på att jag kommer bra överens med den filuren när våra hjärnor fungerar exakt lika dåligt hihi. Glad att jag hittade han och alla andra föresten på språkresan! Och nu ska vi på studentkryssning i april tjoho. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela