MOA IS HER NAME ✖

När det mesta är upp och ner

Publicerad 2015-05-06 00:21:40 i Bilder,

Vilken bloggtorka va? 
Det som inte är tort är iaf gatan utomhus- som det regnar. Ligger och lyssnar på smattret och Marcus andning och ibland flämtande haha man kan tro han är en hund ibland. Får fråga honom sen vad han drömmer för spännande saker.  Ja men vad har hänt på senaste tiden då, jo men okej vi delar upp det i lite kategorier -
Fest: studentfest, Valborgsfirande och klassfest, allt väldigt nästan på samma gång och iaf samma vecka och jisses vad jag inte är van. Skoj var det endå, träffa nya människor, umgås med "gamla" människor. Alltid trevligt.
Skola:  Det sista nationella är nu gjort = skönt. Jag och Julia är tyyyp färdig filmade sådär 98% . Nu vankas det redigering och ljud. Övrigt i skolan, hm min "bryr mig" faktor har försvunnit och nu är allt jag vill att ta studenten (typ). (OBS när ni väl tar studenten, ta inte hand om typ flak,ljud etc. Om ni inte vill ha extra ångest på era axlar) 
Hemma: Ehm, vill flytta hemifrån typ nu. Fast ne fast jo fast gah - kluven. I helgen ska det målas om i mitt rum, tror jag iaf annars har jag rensat och packat rummet förgäves. 
Annars då? Jo är la lite ostabil, lite kanske var att förminska, men vem har inte framtidsångest, personlighetsstörningar (skoja lol) och annat sånt knas innan man öppnar dörren till "frihet" / "helvetet" gash jag är mer säker på vad som händer efter döden typ? Hallå jag vill spola fram tiden tills jag tagit studenten för jag är så orolig över exakt allt. Fan. 
Skojigt som händer: well, balen såg jag framemot tills vår bil försvann (srsly karma?!) Men det väntas mösspåtagning och sen Madrid lite innan studenten med Marcus vilket ska bli kuul, wie. 

Hoppas ni känner er uppdaterade, och inte för involverade i mitt virrvarr av tankar om studenten. Kram på er. 
Dessa tjejer tycker jag om<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela