MOA IS HER NAME ✖

Att kanske gjort sin sista filmmara

Publicerad 2015-03-14 19:36:51 i Bilder,

Mellan torsdag 8:00 till fredag 8:00 pågick det en tävling kallad filmmara. Det innebär att man ska göra en film på 24h. Man får ut olika teman och platser.
Temat: den råd lyder blir vis
Platser: bastu, bibliotek, eldplats
Saker: vinyl skiva, ansiktsmask, öhh nått mer kommer ej ihåg fan haha jo gammal video kamera!! 

Aa iaf efter lite om och men o lite sura miner bytade vi ide till en musik video som vi faktiskt vann ett kreativt pris för, så himla kul. Ännu roligare är att andra delen av klassen också vann, snacka om att sluta med flaggan i topp åå.
Låt inspelning
Lite musikvideo dans
Lite takhäng 04:00 och kollar stjärnor.
Ganska så trött, 05:00 kanske?? De slutade med Kareoke dock med Disney låtar super högt <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela