MOA IS HER NAME ✖

Att inte veta om man är peppad

Publicerad 2015-03-10 21:47:31 i Bilder,

Har ni hört talas om studentkryssningar? Tydligen är de något man åker på i vissa städer som en tradition. Jag tror inte traditionen är så stor i min stad, men jag ska tydligen på en sån där student kryssning och min "pepphet" går verkligen upp och ner. Mestadels ner kanske men ibland så kan jag bli pepp, typ när jag vet att Josefine kommer vara där iaf, och att det serveras alkohol och att det bara är 1 dygn. Men plus är ju massa nya människor och det är nice. 

Jag har endå redan typ klädångest, - vilka kläder åker man dit i, vilka kläder ska jag festa i/ hur många plagg - vilka kläder äter man frukost, kommer man ens äta frukost (??) etc på kläder. Sen finns det ju mat ångesten som verkligen borde existera då vi inte beställt all mat man kan och borde och man får INTE ta med mat eller dricka och detta kollas. Alltså wow, hur farlig är en bröd limpa? Går de att döda nån med denna limpa? Kanske om den är typ allergisk mot mjöl eller om man stoppar hela limpan i munnen på den så den kvävs men de gör man ju inte - man vill ju spara sin mat vafan!! 

Nu avslutar jag mina kvällstankat om detta, kommer antagligen ta upp det igen men japp. Just nu, min pepphet 
4/10. 

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2015-03-12 11:17:29

Haha Goa du!! Känner helt samma pendlar ifrån spännande till skräckslagen. Men vi tar oss igenom det ❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela