MOA IS HER NAME ✖

Att ha hittat en perfekt låt till ens sista dagar som student

Publicerad 2015-03-06 16:38:50 i Bilder,

 
Alltså, denna låten ger iaf mig sånna vår och studentkänslor(!!)
frasen som t.ex. ´´when did we grow old´´ går på repeat i mitt huvud. När blev jag så gammal; att jag med körkort och jobb tar studenten(??) med hela 19 bakom nacken?! Det är otroligt otroligt
Denna låten har både glädje och ångest i sig och de är exakt så man känner till studenten. Vissa dagar är det blandad dos av dessa. Men åh vad glad man blir av denna med gah. Denna är en av de låtar jag kommer komma ihåg när jag kollar tillbaka på mitt student år. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela