MOA IS HER NAME ✖

alla 12 timmars pass gjorda

Publicerad 2015-07-29 22:15:08 i Bilder,

 
Ni läste rätt, nu är alla mina dubbeldagar gjorda, FY I HELVETE vad GRYM JAG ÄR!!!
8-20, det ni. Jag må inte ha en enda helg ledig (om jag inte bytat, dvs jag har två) och jag må inte ha nån sommaraktivitet eller typ några vänner kvar lol (skoj hooppas jag). Men jag har bevisat för mig själv att jag kan om jag vill! 
Men tänker inte göra om det, 1 jobb får det därför bli nu hedan efter, iaf om dagen haha.
 
Nu sitter jag och skriver CV och ska om jag orkar börja på ett personligtbrev, jag ska nämligen söka säsong till i vinter,bort från denna hålan. Så vi får se vart jag tar vägen hihi. 
Hoppas ni har en fin sommar.
 
OCH mina vänner som finns och stöttar och bara är helt underbara trotts att vi inte pratar/ses så älskar jag er mega mycket fortfarande så ni vet liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela