MOA IS HER NAME ✖

Att inte alltid vara på topp

Publicerad 2015-02-24 13:59:29 i Bilder,

Fan vad man dippar när man inte är den man vill vara eller inte orkar vara den man är egentligen. Och helvete vad det tar emot när man egentligen inte har någon vettig andledning till att man mår som man mår. Å Fucking fuck vad arg man kan bli när man inser att egentligen är det OKEJ att må såhär ibland. Och ännu jävla argare blir man när jag vet att folk kommer läsa detta och bara "men oj vad synd de är om henne, finns sånna som har det värre, gör någonting åt det ist för att klaga på bloggen gumman" för ja idag sprack det, men de är egentligen inte så konstigt och jag har massa anledningar för jag är bara en människa, med extra mycket känslor kanske, men iaf en människa. 4 grundkänslor finns det och dom är sorg, rädsla, ilska och glädje. Idag är jag allt utom glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela