MOA IS HER NAME ✖

Att dricka ur en blå kopp

Publicerad 2015-02-23 11:27:49 i Bilder,

Här sitter jag, en mönstrad måndag, med färger som grått och vitt. När snön virvlar utanför fönstrerna och desperat försöker ljusa upp den gråa vardagen. Jag sitter och skriver, det går väldigt trögt för att vara ärlig, jag blir inte klok på allt som finns i mitt huvud. Ska iaf iväg och träna med saknade Matilda sen, så de blir skönt att göra av med lite energi. Om ni undrar vad som är i koppen är det te, för de är mysigt att dricka. Dock har det nu kallnat men vad gör det, kissig blir man endå. 

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2015-02-23 18:42:05

hahah du är störd. blev också kissig nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela