MOA IS HER NAME ✖

Bröllop

Publicerad 2015-08-13 09:16:50 i Bilder,


I helgen fick jag följa med Marcus och hans familj på bröllop uppe i Norrland, Härnösand - smörlösa. Det var super fint och trevligt, lite väl lång bilresa. På 3 dagar åkte jag bil ca 20h, 10h upp och 10h ner.. 

Men iaf bröllopet var precis vid vattnet vilket var super vackert, och Sara (bruden) hade en sån vacker klänning! Även Robban var jätte stilig. (Men min pojke var också väldigt fin <3) Vi åt väldigt god mat och sen dansade vi långt in på natten, för att sen gå upp tidigt nästa morgon och åka hela långa vägen hem!
Trötta hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela