MOA IS HER NAME ✖

The maze runner

Publicerad 2014-09-23 21:57:58 i Bilder,

Okej, höga förhoppningar much. Bion var väl okej men aa. Fick inte ut något ut av det och vi störde oss lite på allt. För att det redan finns filmer som denna med ungefär samma handling fast som man får svar på. Typ,the hungergames, Divergent osv. Visst om man gillar de och den genren ska man väl ge filmen en chans, kanske får vi en klarare blick av uppföljarna. Men visst var den spännande, de var den men mer en de? Nja. 
(Asså Matilda ser så fin o vuxen ut i sina glasögon, vilket är motsatsen till mig på bilden med de på hehe.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela