MOA IS HER NAME ✖

vitt vin + cola = illamående

Publicerad 2014-10-11 23:22:50 i Bilder,

dålig kvalle på bild men deal with it. det är typ mååånader sen jag bloggade från min rosa data, men here i am on a casall boll skrivandes på den. käns väldigt konstigt faktiskt. iaf ska lägga mig nu, jobb imon och jag är ej taggad buhu. Åt as gott idag iaf, drack dessväre inte gott, fattar ej varför jag envisades av att vara vuxen o dricka vin bara för att liksom. och nu mår jag illa. av ett glas, kan dock bero på kaffet jag druckit idag säger mamma, brukar inte dricka de, idag har jag druckit 2 koppar ehe. JAJA nog om mig. godnatt. sry för inte alls positiva inlägg nu för tiden, har bytt skepnad till grumpy cat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela