MOA IS HER NAME ✖

Att vara t r ö t t

Publicerad 2014-11-14 16:35:23 i Bilder,

 
Hallå igen, är mycket medveten om den otroligt dåliga uppdateringen på min blogg denna vecka. Men har som sagt haft väldigt mycket att göra. sena eftermiddagar/kvällar på skolan, sen hem för att sova och på repeat. Min främsta vardagshjälte Matilda har gått upp med mig varje dag denna vecka och tackar så mycket för detta. Nu är jag helt slut, fortfarande sjuk dvs hostig och snorig. Men jag kan äntligen slappna av på riktigt nu så de är väldigt skönt. nu lyssnar jag på håkan och snart ska jag leta upp senaste avsnittet av vpd. ha en fin helg hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela