MOA IS HER NAME ✖

Att vara på skolan en lördag

Publicerad 2014-11-08 23:22:24 i Bilder,

Gillar min nya t-shirt såååå mycket. Orkar inte ens att jag tvekade i provhytten och inte köpte min älskling vid första tillfället. Men nu är den min iaf och invigde den hos Sanna i går (fredags) när hon fyllde 18 och firade med en super mysig middag med bra girls. Blev dock sjuk igår men får skylla mig själv ehe. 
Idag lördag, notera Lördag!!! Så har jag varit i skolan... Tjatat hela dagen om hur det känns så o helgigt. Men överlevde och fick åka hem vid fem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela