MOA IS HER NAME ✖

Att vara delad på mitten med tanke på framtiden

Publicerad 2014-11-26 18:35:48 i Bilder,

idag hade jag exakt denna skjorta som också existerade år 2013. Denna veckan eller ja de senaste veckorna har jag pluggat otroligt mycket, fått ut extremt mycket text/tankar på papper. fått se dom svart på vitt. Det var super längesen det hände, att jag kämpade så mycket som jag försöker göra nu. Men framtidsångesten finns där och idag förstår jag dom som inte längtade till studenten förra året. för vad händer där efter, det finns så många möjligheter att jag blir galen, och vad gör man först, vart kommer jag hamna tillslut. jag gick in med inställningen till gymnasiet att jag skulle ha kul och att med tiden skulle jag komma på vad jag ville bli, men nu när min tid snart är slut, vet jag fortfarande inte och tiden går dubbelt så snabbt nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela