MOA IS HER NAME ✖

Att inte recensera mockingjay och att se ut som en snigel

Publicerad 2014-11-19 23:39:14 i Bilder,

Well, det här är jag för 3h sedan, mamma nålade mitt face i hopp om att mina förkylningsspänningar skulle släppa. Jag har bara en vid näsan för där började mina tårar rinna haha. Men tror eller vill tro att de hjälpte. Såg ut som en snigel med nålarna i pannan i varje fall. 

Okej,  mockingjay då, säger bara se den. För vi var fyra som såg den och jag o Ebba äskade den och Matilda och Ebbas pojkvän gillade den inte så 2-2 står det. Tycker dock ni ska gå efter min åsikt. Inget fan av boken så därför blev jag positivt överraskad, den kunde dock blivit uppdelad bättre. Men nog för mig. Godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela