MOA IS HER NAME ✖

Jag har rätta knycken

Publicerad 2014-07-29 23:50:36 i Bilder,

Vi åt god mat och sen blev det kvälls bad, för att sen förflytta sig till...
...båten så vi kunde bada från den, gah så mysigt!
Åh asså det var så mysigt. 
Men tillslut sa kroppen till sådär 21.30 med gåshud att det blev lite kallt, så upp och iväg tillbaka till den stora båten igen.(måste bara berätta att det var jag som fick igång motorn varje gång, asså är ju bäst)
Iaf, här satt vi sen och drack te och myste. Så tack för en typical sommarkväll som var så mysig. Imon blir det dags för jobb igen. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela