MOA IS HER NAME ✖

Smurf village

Publicerad 2014-02-27 21:37:54 i Bilder,

Allvarligt. Världens segaste skoldag idag, skojar inte. Och jag lovar er att mina lärare denna eftermiddag höll kvar oss bara för att straffa mig för min antihet till de dom höll på med vilket var inget vettigt. Blä. 

Iaf, mellanlandade hos Matilda och samlade ny energi tills jag for vidare till min faster som fyllde år, grattis grattis! 
Där fanns det god mat, efterrätt och nytt födelsedags choklad, de satt fint faktiskt! 
Drygaste dagen i skolan innbar också nedladdning av smurf village igen hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela