MOA IS HER NAME ✖

Att vara en skumtomte

Publicerad 2014-12-12 16:53:21 i Bilder,

Igår var det studentfest, temat var crazy christmas och jag var utklädd till en skumtomte. En riktigt bra kväll hade jag och nu är jag sjukt trött. Ligger i sängen och laddar batterierna med friends, för längesen jag kollade på det, typ en vecka sen helt galet. Om nån timme byter jag hus och följer med Marcus för att laga tacos. Sen väntas en lugn helg med plugg och förhoppningsvis träning.
(Snodde svartvita bilden av fina juliaaa) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela