MOA IS HER NAME ✖

Att ha varit på ett spa

Publicerad 2014-12-09 18:40:56 i Bilder,

I helgen var jag på ett super fint spa. Farmor bjöd familjen och lite andra fina människor. Jag hade två behandlingar, plockade mina ögonbryn och fick en klassiskmassage vilket båda två var välbehövligt. Efter avkopplingen 
åt vi ett otroligt julbord med super variation på sill och för mig som gillar sill så var de riktigt gott. Man var sjukt mätt efteråt så allt man ville göra var att sova. Men icke, vi badade badtunna och såg fallande stjärnor/ glöd från pannan stup i kvarten vilket också var väldigt fint perfekt avslut på dagen. Man somnade sött och vaknade sedan upp till en fin frukost buffé. Asså kan ni fatta min helg, helt underbar!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela