MOA IS HER NAME ✖

Att ha en gos tröja (21dec skulle detta publiceras)

Publicerad 2014-12-26 23:01:03 i Bilder,

Bästa saken att ha på sig just nu är nog this shirt <3

Iaf, idag har jag käkat typ 10kilo kalkon och efterrätt på det, tror vi kom fram till att traditionen Kalkonmiddag med diverse familjen har nu ägt rum ca 12 gånger, vilket innebär ca 12 år. Hur fint endå med en sån tradition? Vill också ha när jag blir äldre. Imon vankas tidigt jobb, och sen sista julklappsköpet. Hoppas ni har fint lov. 

OBS!! Väldigt försenat inlägg så uppdaterar det lite nu: 
Jag har ätit mig mätt på julmat, fått världsfinal julklappar och haft en mysig helg. Jag har jobbat igen, och imon blir det på repeat. En ny/till goströja är också funnen, min buse till pojke lämnar dom i hemlighet under mitt täcke, asså <3 
Hoppas ni har haft fina dagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela