MOA IS HER NAME ✖

throwback Januari 2013

Publicerad 2013-11-28 21:38:13 i Bilder,

firade nyår hos Emelie och nån jag inte kommer ihåg. såg ut som ett emo/fjortis - usch.
 
Jag fyllde 17 år hemma hos Antonio där en klassfest hölls, där sjöngs det fint.
 prövade på karate med Hanna i gult och rosa hihi
var och fikade med Wilma och Sanna, köpte ögonbrynspenna och vips ny Moa
köpte även min fina orangea mössa hehe
fotade med gosiga klasskompisar
 
det va lite summering från jannuari thih. 
tänkte göra såhär med varje månad, om jag då orkar. förhoppnignsvis alltid kul att gå tillbaka och kolla vad som hänt under året som gått. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela