MOA IS HER NAME ✖

morgon bloggar if it´s ok

Publicerad 2013-05-30 07:26:32 i Bilder,

godmorgon alla finisar, idag är jag ledig från skolan. därför går jag upp 6.30 för att åka in till en affär för att damsuga och sen vänta i stan för att jobba en än gång fast med små barn och käka lite glass. 
 
men sen har Matilda sovit hos mig så det var väldigt enkelt att gå upp jämfört med innan, vi såg på warm bodies igår, fin film men om man inte är fokuserad tappar man fokus (no shit) och då är den inte alls bra typ. 
nu ska jag då åka in till stan för att jobba lite extra på naturkompaniet för min faster är bäst och de är alltid bra med pengar nu till sommaren. sen i dag på simskolan blir det att testa av barnen och sen leka där ute, hur najs är inte det.
ska hälsa från Matilda till er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela