MOA IS HER NAME ✖

Ullared / Gekås

Publicerad 2013-06-29 22:20:56 i Bilder,

Jobbade igår och sen tog jag bussen in till stan. Där hoppade jag in i bilen hos Jönssons med Matilda och Ebba, shoppade inte som mycket (som tur va, ska dit snart igen..)
köpte välbehövligt smink, toffsar, sminkborttagning och beiga byxor??
sen specialbestält godis till miss norge hihi. 
för att vara snäll köpte jag servetter till mamma, tyckte dom var gulliga haha.
 
Idag har jag möblerat om på mitt rum, skulle städa och fick tanken på att flytta runt lite, trivs just nu får se om jag kan sova och sånt bara. Ni får bild imorgon på hur det blev, tog inte före och efter bild eftersom det var ganska spontant...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela