MOA IS HER NAME ✖

skav...?

Publicerad 2013-06-27 21:57:45 i Bilder,

ja men hej alla människor, har inte så mycket att uppdatera er om mer än att jag har fått skav.. på inne låret.. av våtdräkten som jag har när jag jobbar. kan säga att det svider som satan..
Idag har jag övningskört för andra gången, gick bra och pappa släppte faktiskt ut mig på vägen vilket också gick bra, ingen dog OCH bussarna har börjat gå igen (så julia jag är bättre nu!!)
Tycker ni får hålla tummarna med mig på bättre väder från och med nu.
- sommar sol, bubbel pol - hejdå ( bulublublublubbu) 
 
imon blir det ullared/gekås med min knasiga sockerbulle och en liten ebbis
efter jobbet, TAGGA FOLK I MASSOR OCH BLI PANK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela