MOA IS HER NAME ✖

söndag

Publicerad 2013-04-28 12:13:47 i Bilder,

Igår träffade jag söta Sara, vi käkade kina mat och vandrade runt i stan och lekte lite badass i väntan på våra bussar. Det var jätte kul att träffa henne igen, hade massa busenergi bara för jag inte träffat henne på så länge..
Sen snackade jag skype med Hanna i över 2 timmar, skype är väldigt bra att ha tycker jag.
 
Idag så ska jag fika med mina fina klasskamrater, så det har vart en bra helg tycker jag.
men bra helger får mig att längta efter lov ännu mer när man kan göra roliga saker varje dag.
men inte så långt kvar till sommarlovet nu så jag härdar ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela