MOA IS HER NAME ✖

Min lediga dag

Publicerad 2013-04-29 20:23:39 i Bilder,

Spenderade jag i slöinge med gruppen i min ''dröm''films grupp.
Vi spelade in, och sen åkte vi in till stan för att egentligen spela in den sista scenen, i havet. Men det regnade och vi gick och bar på massa tung rekvisita så vi gick tillbaka och tror att vi ska spela in den scenen på onsdag istället, vår andra lediga dag. snacka om duktig. Ne men det är faktiskt väldigt kul att jobba med detta, det är inte så att man pluggar hela dagarna.
väldigt vackra tjejer.
Söta Jennie som har huvudrollen i vår film har fått stå ut med mycket hemskt...
nu ska jag plugga lite och imon så är de skola och sen följer juliaa med mig hem. mysigtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela