MOA IS HER NAME ✖

söndag

Publicerad 2012-09-30 11:19:48 i Bilder,

igår var jag på väla med matilda och hennes familj hur mysigt som helst förutom mina värkande fötter haha.
fick med mig hem 2 byxor 1 tröja och 1 sjal. asglad sen köpte jag massa saker fån granit till mamma. men jag kan visa kläderna sen!
 
idag ska jag bara vara duktig, ska städa mitt rum & gaderob. och sen ska jag tjäna lite pengar genom att skura staketet. och sen till friskis för att träna med julia! så nu måste jag sätta igång så jag hinner med allt!
så svårt det kan vara att bli bra på samma bild haha söta är vi ju!
fina matildis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela