MOA IS HER NAME ✖

Höstlov

Publicerad 2012-10-27 21:56:02 i Bilder,

hej kära vänner!
jag är totalt helt slut död. trött. kvällen hos johanna igår var väldigt mysig och rolig. kul att träffa alla de tjejerna igen, grymt längesen, så det var mysigt. tyvärr skulle jag upp tidigt på morgonen för att åka vidare till min simskola, så fick cykla i minus grader, fysatan vad kallt. aja det gick jätte bra. när jag kom hem somnade jag i soffan och sov tills vi skulle till stan igen för att fira Göran.
Nu är jag hemma och ska kolla på new girl, en av mina favoritserier!
och imon beställer jag biljetter åHHHH
mitt höstlov kommer se ut såhär TYP
 
  • måndag- simlärare utbilding 8.00 - 15.00
  • tisdag - simlärare utbildning 8.00 - 12-13.00
  • onsdag - bussen vid 6.00 som startar resan mot STOCKHOLM!!
  • torsdag- myser med mina fina vänner i stockholm
  • fredag- stockholm 
  • lördag- mot halmstad
  • söndag- sova
kommer bli så asdfghjkl mysigt att få träffa mina 08 och de andra som kommer, inte så många men vi kommer ha kul endå. men som ni ser så kanske jag bara kommer uppdatera bloggen fram till onsdag, sen får ni hålla koll på instagram eller något! nu ska jag sluta skriva massa och kolla på new girl, lovelyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela