MOA IS HER NAME ✖

to build a home

Publicerad 2012-11-27 18:38:39 i Bilder,

 
först & främst, min rubrik to build a home är en sån satans grymt fin låt, som spelas om och om i mina öron, och mina vänner låten är 6 minuter! men jag tycker ni ska lyssna på den to build a home - the cinematic orchestra. på överesta bilden ser ni vad jag hållit på med nu de senaste film lektionerna, vi sitter och redigerar vilket är helt okej faktsikt, men mitt tålamod är inte det bästa och det är lite pilligt och svårt i början..Men jag trivs som fisken i vattnet på min linje/skola. Just nu sitter jag och skriver ett tal till svenskan.
igår träffade jag äntligen min saknade sara, så mysigt att se henne igen!
nu ska jag fortsätta skriva mitt tal hihi, för hand dessutom ojoj
byee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela