MOA IS HER NAME ✖

plugg i hängmattan

Publicerad 2012-05-31 19:33:57 i Bilder,

hej, idag när jag kom hem drog jag mig direkt till soffan, hade någon tro på mig själv att jag skulle plugga där, men jag somnade.. no good, så när jag vaknat drog jag mig ut på altanen med hunden min och satte mig och pluggade i hängmattan, där kunde jag inte somna för kylan iaf. hihi
aja, nu har jag pluggat färdigt och funderar på att läsa en bok, eller kolla vampire diaries..
kanske blir båda! imon är de fredag, super skönt!

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2012-05-31 21:47:36

Hej min söta skelögde väään! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela