MOA IS HER NAME ✖

staan

Publicerad 2012-06-26 14:52:31 i Bilder,

idag ska jag och min käre mamma på stan för att checka av de sista sakerna till resan!
börjar bli ganska nervös nu faktiskt. imon ska jag till Sara vi ska färga mitt hår, vet inte vilken färg ennu dock haha
aja nu ska jag fortsätta göra ingenting typ, ne men har faktiskt städat lite idag!! hähä igår, & iförrgår badade/simmade jag med min bror, glömt bort hur mycket jag trivs i vatten..
vi hörs!
-jaaa, men de är ju så svåårt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela